RADIONICA: NEUGODNE EMOCIJE
Autor: Maša Radovčić, 7. 4. 2017.
Školska psihologinja Jasminka Brlas održala je 31. ožujka 2017. godine u 4. razredu radionicu o neugodnim emocijama (ljutnja, tuga, strah). Tijekom radionice učenici su osvješćivali pokazuju li i kako ove emocije, kako se ponašaju prema drugima a kako drugi prema njima; kako ih prepoznaju, zašto su nam korisne i što nam poručuju. Učenici su učili prihvatiti da nema pozitivnih i negativnih emocija nego ugodnih i neugodnih i da su nam sve one korisne.
Emocije nam govore kako smo, pokreću nas da nađemo najbolje rješenje. Ugodne nam kažu da nam je dobro a neugodne da pazimo jer nešto nije u redu, potiču nas da nešto poduzmemo i zaštitimo se. Učenici su učili da nije dobro skrivati neugodne emocije jer to ima loše posljedice za naše zdravlje.
Nakon razgovora, od plastelina su oblikovali svoju izabranu (neugodnu) emociju i predstavili svoj uradak ostalima.
Ova je radionica provedena u okviru programa POTICANJE EMOCIONALNIH I SOCIJALNIH KOMPETENCIJA KOD DJECE planiranog u okviru ŠPP za ovu školsku godinu.
Stručna suradnica –psihologinja
Jasminka Brlas
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |